Maj26

Idag var en ny dag med nya möjligheter.

Iaf hade jag idrott på morgonen, blev att gymma lite med Amanda, efter idtotten hade jag småA, blev redovisning och lyssnade på några, sen slutade den lektionen.
Blev att vänta tills matan öppna, sen blev det att käka. 12.10 var det klassråd, sen svenska. Sen historia, Petter var där fick tillbaka hemprovet, fick G, vilket suger var tvungen att få Vg minst på de 2 sista uppgifterna annars kunde jag inte få Vg i betyg, så känns som att jag orkar inte satsa så mkt på sista uppgiften. Tycker det är svårt att välja en bild, vet typ inte ens vad som hände under kalla kriget, hjälp någon som kan? (a)

Jag har massa grejer de här sista veckorna som jag inte gjort

*Historia uppgiften, beskriva en bild från kalla kriget
*Engelska, faxtra
*Italienska, muntliga
*Svenska, bokanalysen
*Matte, prov på kapitel4
+ måste jag plugga körkortsteori på datorn och köra.
Vill ha körkortet snart, måste typ ta det innan jag ska operera mig.

Ska fika nu, sen gå och sova.

Gonatt, sovgott :)

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0