Maj27

Idag skulle jag börja 8 i aulan, bussen kommer typ 10 i. Men idag funkade inte stoppkappen, så han som kör bussen kör förbi östra, så vi var tvungna att gå från minerva. Inte för att det är så långt, men så himla typiskt att det ska hända när man ska vara tidigare på skolan.

Det var rätt drygt det i början, men bättre än vanliga lektioner. kl.11 blev det Shan Atci, det var det bästa med dagen. Han var jättebra.

efter lunch hade jag matte, räknade lite, men bestämde för att inte göra provet nästa veckan, eftersom jag har körlektion 13.30 så skulle inte hinna göra klart provet. Så får G i betyg, tror faktiskt inte att jag hade lyckats få Vg++ på provet ändå. så orkar inte göra det.

slutade 13.50 idag, gick på körskolan, satte mig vid en dator, gjorde fas 2, 2 ggr men klarade inte den, men var inte mkt så hade jag klarat den, men hade lite bråttom. Sen kl.14.50 for jag och körde.

Så idag gjorde jag det här:
*backa runt gatuhörn, gick jättebra
*körde till och från Berghem, utan nån kärringstopp
*backade runt ännu mera gathörn uppe på Berghem, gick oxå bra

Så hon jag kör med blev asnöjd,tyckte att jag körde jättebra idag, hon sa att nästa gång jag kommer till körskolan ska jag ha mera självförtroende eftersom jag kan köra.

Det jag måste tänka på är att jag måste gasa mera, det var det enda hon sa var problem. Bara att träna på.

Så nu kanske körkortet inte är lika långt borta längre, haha

Imorrn har jag muntliga i italienska, hoppas det kommer gå bra.

Nu ska jag gå och duscha, sen blir det att sova.

Gonatt!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0