Maj28

Torsdag
Skulle haft massage idag,men inte var lärarkandidaten där inte, så hade kunnat åka 5över8 bussen. Iaf gick jag och Annicka och skrev en dialog som vi hade  på  muntligakursprovet. Vi var 3 i varje grupp,jag var med Annicka och Emma. Gick ändå bra för oss, vi skrev om dialogen, lr fixade till så vi blev 3 istället för 2 och det funkade.
På engelskan gjorde vi massa grejer. Efter lunchen fixade jag historian, sen så kom pappa och hämtade mig och Linnea, åkte till mormor. Efter tag där kom oxå storasyrran, Gisela och Petter dit. Vi fikade och åt glass, sen for vi på strömpilen mamma skulle på albrektsguld. Jag och Linnea kollade på massa affärer, sen åkte vi hem. Hemma blev det att käka,fick nya örhängen av mamma och pappa.

Nu håller jag på med svenskan, bara det att jag tog hem papperet, men tog tillbaka det till skolan imorse, så kan inte göra klart analysen.
Suger hade tänkt göra klart den,men har inte läst klart boken än, men orkar inte det.

Kl.19.00 är det träning i Flarken.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0