Maj3

Idag har jag inte gjort någonting, egentligen skulle jag behövt plugga småA för jag har prov på tisdag. Sen måste jag läsa ut Stolthet och fördom av Jane Austen. Har börjat lite men boken suger lr jag hatar att läsa så går inge vidare för mig. Men bara att läsa ändå.

Imorse när jag vaknade hade jag var i mitt högra öra lr i hålet vilket suger, men jag tänker då inte ta ut örhänget för det. Men igår tvättade jag inte hålet, men inte kan det komma var på engång efter det.men bara att tvätt nu 2ggr per dag. Och hoppas det blir bättre.

Ikväll är det träning i Robertsfors kl.18.00, blir att kolla på ändå fast jag vill vara med så sjukt mkt. Men får inte tränar förns jag fått en MR och svar från den. Vilket ju kan ta en evighet, men bara att stå ut.

Så innan tråning blir det att göra salsasås till maten. Blir nog så att jag och Linnea käkar efter träningen. Då blir det lax&potatis med salsasås, riktigtgott.

Btw undra om jag har sovmorgon imorrn?!
Får kolla ikväll på träningen.

har inge mer att skriva nu, hare fint.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0