Maj9

Igår var jag kvar i stan, var på x3m med Annicka, Linnea, Michaela, Ida och Fummel. Roligt var det. Ida och Fummel lurade mig att de hade anmält mig till en kareoke-tävling, höll typ på dö. Men tur så hade de inte det.

Sov i Idas lägenhet, åkte hem med 8bussen imorse.Skulle egentligen städa vägen, men jag orkar verkligen inte, har ont i benen+ att jag inte vill gå i dikena när det är blött för då kommer jag säkert pajja knäna ännu mera. Så orkade verkligen inte gå hur länge som helst och plocka skräp finns andra saker att göra. Och de kan ju inte dirket tvinga en. Dessutom såg jag inte många från laget som städa, såg 2st.

Nu ska jag hitta på nått, annars kommer jag somna.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda

erkänn...du var lite bakis ;D haha

2009-05-09 @ 20:41:10
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0