ekorrar i brallan

idag hade jag 2 lektioner, avspänningen hade vi massa lekar och på fotbollen så var jag först i guldrummet och hade avparks utbildningen sen gymmade jag ben.

åkte hem 13.15 hemma blev det att träna mage och rygg.

har läst igenom om katolska kyrkan som jag ska ha seminarie i imorrn. hoppas det kommer gå bra.

skulle skriva klart talet idag men har verkligen inte orkat pga massa saker... är så less....men vissa vägrar förstå fyfan... allt är bara mitt fel...
spelar ingen roll vad man säger.. alla säger att jag är för snäll osv. men ingen fattar...
fyfan, vill ha lov och slippa allt just nu...



//Jenny


Kommentarer
Postat av: linis

u know you can talk to me! Everything's gonna be allright (8)

2009-12-01 @ 10:56:24
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0