:)

På fotbollen idag var det gym, gymmade ben, känner redan träningsvärken :P På nk lyssnade jag på redovisningar eftersom Annicka och Lina inte var där. Så imorrn kanske det blir redovisning men jag vill inte redovisa för hela klassen :P så får se när det blir.

Matten var lika drygt som vanligt ville somna. Man hinner typ få hjälp max 2 ggr på en lektion om ens det. Så det suger så himla hårt, hatar verkligen matten men måste kämpa mig igenom det, måste få G iaf.


Imorrn blir det att vara med några tjejer från klassen och fika hos Amanda efter idrotten, sen vid 4 blir det att ta vaccinet på skolan. :P Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk i helgen vill fara till Skellefteå och shoppa. Måste verkligen köpa nya kläder ;P

Men ser väl ifall jag blir sjuk :P

Måste ringa mamma och kolla ifall hundarna ska ha mat nu :)

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0