haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallå!

Nu sitter vi i soffan och chillar med gunilla. Det är fett naajs! Massa snygga killar går förbi hela tiden! As naajs speciellt deras rövar som hänger ut från byxorna ;) I LIKE IT A LOT!!!! Jag ska vara med i programmet a shot at love jenny andersson. Passa på att söka nu och ett villkor man måste ha snygga muskler speciellt magen och röven! Sen kan ni söka till Jenny söker kille som kommer visas på tv6 i vår. Sen ska jag oxå vara med i paradise hotel men de är om 5 år menmen ni kanske vill veta de oxå:P asså guuuud jag kommer bli värsta kändisen asså! helt fucking naaajs! Asså jag kommer bli mer känd än typ kissie, kenza och alla dom jävla divorna! Dom är bara så överdriven. Asså gud nu kollar jag på mig själv och ser att jag har världens finaste kropp. Mina bomber sticker ut och min rumpa är så fin formad. Asså just nu sitter sååååååå många snygga killar bredvid mig. Nu måste jag
iväg för de är massa snygga killar som väntar på mig! CAIO //Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0