less...

jag är så sjukt less på alla skolarbeten nu, alla svenskarbeten vi har måste man jobba hemma med orkar verkligen inte.

Saker jag har som måste göras i skolan är:
*etiken i praktiken talet, som ska hållas på onsdag.
*svenska np-talet, som ska hållas på måndag. Har inte ens börjat med.
*Nk-redovisningen.
*seminariegrejen, på religionen. fast det är den 1/12 så ett tag kvar.
*textanalysen på svenskan, som ska in nångång.
*förändringsarbetet på avspänningen. börja med idag.
*projektarbetet som inte går nå vidare kommer ingenstans, måste verkligen ta tag i det.
*matten måste jag verkligen räkna hemma, vill inte ha ig igen.

-säkert glömt nått. Är så sjuktmkt just nu, orkar inte.

Imorrn ska jag på idrottsmedicin till sjukgymnasten :) hoppas jag får några nya övningar och att han är nöjd med hur jag tränat :D orkar inte höra nått negativt nu. Vill kunna gymma med skivstång och sånt nu, men får se imorrn hur det blir :P

Imorse när jag skulle gå ut till bussen höll jag på halka ihjäl mig, för det var hur halt som helst :O kan inte bara sommaren komma :D hatar kylan, vintern och halkan..

Några bilder från när vi var hos ida innan corona


Amanda



Lina, Annicka, Louise, Ida & Linnea



Ida, Em, jag, Natalie & Caroline
 
Några bilder orkar inte lägga upp fler tar sån tid.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0