min fredag och lördag

Igår på nk hade vi om stjärngrejs, var rätt kul. sen blev det idrott jag och Amanda gymmade medans de andra hade handboll som Lina höll i.

blev lunch, efter det tog jag och Ida svininfluensasprutan, gjorde inte och hade inte ont i armen heller. Men på bion så höll jag på frysa i hjäl sen på natten så frös jag och had ont i huvudet har det idag oxå, men jag överlever.

iaf efter skolan så blev det att några tjejer i klassen drog till Amanda och fikade och hade det trevligt. Sen så blev det att jag, Amanda, Ida och Annicka for på 3 kronor och åt pizza, efter ett tag så kom Linnea dit oxå.

Sen så for Ida till Bussen då gick vi och köpte bio biljetter till Paranormal activity, kan säga att filmen sög den var hur hemsk som helst i slutet.

Sen så gick vi till lägenheten eftersom filmen började kl.22.

Sen när vi kom till så däckade Amanda på direkten nästan och hon är så söt hon har massa ljudeffekter för sig haha :P

Alla drygade med mig hela tiden och kallar mig ekorren, sen så sjöng de hela tiden om mig. Så jag hittade på en låt om de. Linnea och Annicka fick för sig att fara på frasses och käka mitt i natten

Jag, Amanda, Ida och Fummel stannade i lägenhet och sov.

Imorse så skrämde Fummel livet av mig genom att dra mig i foten när jag sov. Höll på dööö...


Kom hem vid 3 idag, har sovit mkt pga huvudvärk. Gisela och Petter är här :D
Gisela har lekt frisör och gjort frisyrer på mig och Linnea.

de är väldigt fina :D
Imorrn blir det Umeå, ska till mormor. Hundarna ska med så mormor får se de + vi kan inte lämna de själva då blir de galna haha.

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda

klaga inte på mina ljudeffekter :( :P

2009-11-29 @ 13:09:58
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0