november 14

Hejsan, har inte orkat uppdatera på sista tiden. ska försöka bättra mig.

senaste inlägget var det Em i min klass som skrev, så ni vet.

Vet inte vad jag ska skriva.

Iaf idag vaknade jag vid 11 och mådde hur dåligt som helst, så blev ingen frukost, gick och la mig och sov i mammas säng och sov till typ 5 ungefär. Då blev det middag, orkade typ ingenting. Så ikväll blir det bara att ta det lugnt :)

Hoppas att jag mår bättre imorrn, och att jag kan svälja för kan knappt det nu pga av förkylningen.

Måste skriva klart talen oxå... Åhhh orkar verkligen inte med allt i skolan...

Just det fick 13 p på nkprovet 12 var g ;) + att jag hade lämna in frågorna.

Orkar inte lägga in några bilder för de är i kamerna och tar så himla långtid att föraöver de till skoldatorn.

Nu ska jag gå och kolla vad hundvalparna göra.
Just det kanske ska berätta att min storebror har köpt en hundvalp som heter Busan och är helsvart. Och hela familjen har en hundvalp som är svart och brun som vi kanske ska köpa :D som heter Ditte. Som vi troligtvis kommer köpa ;)
Hare bäst, pusshej!

//Jenny



Kommentarer
Postat av: lina

så himla kul att ni har små valpar!! Vill komma och "gosa" med dem! (de brukar inte var så gosiga utan mer busiga :P)

2009-11-15 @ 00:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0