november 15

hej, idag klev jag upp vid 11 tror jag :P blev att duscha och fika frukost. Sen så blev det att vara med hundvalparna ett tag, sen städa mitt rum och dammsuga, efter det dammsög jag köket. Eftersom Annicka skulle hit.

Hon kom hit efter 4, blev att äta då, sen kollade vi i skolkataloger och satt vid datorn och var med hunsvalparna ;) de var som galna i henne ;)

Nu har jag förtöver lite bilder på datorn.

Men nu måste jag och borsta tänderna och fixa allt för imorrn så jag tar mig upp i tid.


Här får ni en bild på Busan & Ditte ;)


Gonatt :)

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka små puhar :D

2009-11-16 @ 00:46:44
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0