söndag...

I fredags blev det utgång med Linnea, Ida och Em, det var mkt nice. Men hade vart roligare ifall fler hade följt med. Det var typ ingen man kände som var ut. Sen var ju vissa personer väldigt dryga och konstiga, men det får man väl räkna med.

Robin bengtsson var där oxå, synd att du inte följde med Amanda ;)

På lördagen blev det bussen, när vi var på väg till 2 bussen så kom Ida på att det var lördag så bussarna går ju inte som på vardagarna så vi fick vänta på 15.20 bussen.

När jag och Linnea kom hem blev det att packa upp allt och äta middag. Vid 19. kom Annicka och Ida hit och var här till efter 1 tror jag det var. Vi gjorde massa roliga grejer :D hundvalparna, tv, sing star, sms, telefonsamtal och massa andra grejer :)

så igår blev det inte att skriva nått på talet heller. Det ska vara klart imorrn. Och nu sitter jag här och kommer ingenstans med talet heller, är helt fast. Vet inte hur jag ska skriva lr nånting. Blir så himla less. Kommer typ vara sjuk imorrn. Men vill göra bort det egentligen, men vet inte hur jag ska skriva.

känner mig helt lost just nu. Hoppas Linnea kommer hem snart och vill hjälpa mig lite. Behöver verkligen hjälp.
Nu måste jag fortsätta tänka på talet.

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda

naaaw saknade ni hur jag brukar spåra ur? (A) haha ;)

2009-11-22 @ 18:05:42
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0