tisdag 24

Bastu/bad igår var hur skönt som helst. På fotbollen blev det att gymma ben, så har sjuktmkt träningsvärk idag men det är nice.

igår höll jag inte talet som det var tänkt eftersom jag inte hann klart med det. Snackade med Katarina så hon skulle försöka hitta en tid för alla som inte gör det när de ska. Hon hoppades att det skulle bli innan jullovet och det hoppas jag med. Orkar inte direkt ha massa skolarbeten att tänka på under lovet.

Idag på avspänningen körde vi maffia, rätt dryg spel/lek men funkade. På religionen gjorde vi inte så mkt, sökte lite mera info om katolska kyrkan.

Naturen så gjorde jag och Ida 12 av 37 frågor, kändes bra att jag gjorde de annars kommer jag aldrig ta mig orken att göra de.

Matten så räknade jag och Ida på bra, sen fick jag ett hemprov som jag måste göra, men det blir nog bra.

ska försöka räkna nu medans jag har matte i huvudet. haha

här är en bild på Ditte & Busan


//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0