Tisdag 3

Idag på avspänningen skulle vi ha massage, läraren vaktade prov så han gick iväg, så vi sov istället ;) sjuktskönt med en powernap på 20min, men läraren var inte nöjd när han kom tillbaka :p

På religionen så fick vi tillbaka proven, jag fick VG :D är supernöjd, trodde att jag skulle få ig.

Nu på religionen ska vi gå ut i grupper om 3 och intervjua olika kyrkor, sen ska vi ha seminarium.

Allvarligt måste verkligen ta tag i skolarbeterna men orkar fan inte :/ skjuter upp allt hela tiden :/

Iaf naturprovet är flyttat till nästa vecka :D

Nu ska jag försöka fixa textanalysen.
Ikväll blir det "desperate housewives"
Sen sova, ifall jag tar mig i säng :P

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0