utgång imorrn?

hej, idag blev det 8.05 bussen till stan. gick till Ida sen tillbaka till skolan. Där blev det att gymma ben. sen lunch efter det blev det att fika sen gå tillbaka till gymmet. då blev det att jogga på löpbandet, gick bra förutom att jag får ont i vaderna eftersom jag inte är van och konditionen är inte på topp men det ska ju byggas upp. :D

så imorrn kanske det blir att jogga lite, får se om jag orkar ;P

Imorrn kanske det blir utgång ;) får ifall det blir några som är på :D

jag har mitt tal om skönhetsoperationer imorrn på svenskan, hoppas verkligen att det kommer gå bra. Men ska ju bara hålla för några stycken så känns ju bra det iaf :D

måste träna några gåner till så jag kan det bättre :P


//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0