30oktober

fredag
idag har jag inte gjort så mkt, vaknade sent, ätit sen frukost, duschat, suttit vid dator. Snart blir det att äta pizza när Daniel och Mikael har tagit sig till Ånäset för att beställa. Ikväll lär det bli idol inte så mkt mera. Funderar faktiskt på att cykla i 1h men får se ifall jag orkar.

Saker jag verkligen måste göra är:
*göra textanalysen klar.
*plugga på nk, prov v.45 torsdag
*lämna in "hitta hem" träning för Np.
*skriva klart etiken i praktiken talet om skönhetsoperationer.
*skriva Np-talet om "starkaband och nära relationer" till. v47
*nk- redovisning v.47 torsdag 19
* + matten kommer jag måsta räkna hemma hur mkt som helst, men Linnea har lovat att hjälpa mig. :D

det känns som hur mkt som helst, blir bara less. Orkar verkligen inte med allt. Måste lära mig att planera bättre och inte skjuta upp alla grejer som jag gör hela tiden.

Nu blir det att börja med analysen

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0