Corona

Igår blev det Corona :D först åkte jag, Linnea &  Ida med min mamma och pappa till storasyrran med Gisela & Petter lämnade de och kollade på hundvalparna. Sen bar det av till Umeå, lämnade väskorna hos Ida, sen blev det att åka ner på stan och shoppa, lr Linnea shoppade. Vid halv3 köpte vi biljetterna till Corona av Robin. Efter det blev det hemköp för att köpa mat, tacos.

Efter det blev det att gå hem till Ida och göra ordning maten, sen fixa sig för kvällen.

Vi var typ 11 tjejer och 1 kille på förfesten. Vid 10 drog vi till bussen. De kom typ 20över10. När vi stod där och väntade då kom de en ambulans och körde förbi med blåljus och det var då de var påväg till olyckan som inträffade vid Ök.
Sjukt läskigt...

Inne på Corona var det riktigt roligt. :D När vi skulle hem blev det att gå en bit sen fick jag skjuts ett tag, sen gick jag till Amandas lägenhet var där ett tag, sen blev det att gå till nån annan. Efter dett tag där så blev det att gå hem till Ida för att sova.

Idag vaknade jag vid 10, sen kom Linnea och Annicka efter ett tag, då blev det att äta en halv macka, sen packa ihop. Vi skulle egentligen åka med 5över2 bussen men hann inte med, så blev halv4 bussen hem. Men den var hur seg som helst, den kom typ till bstn, halv sen stod den där ett bra tag, så han var jätteförsent.

När jag kom hem blev det mat, senhar jag hunnit gymma oxå, senare ikväll blir det att duscha.

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Emm

Jag hörde att du strulade med fredrik i din klass? :O naaaaaaaaajs

2009-10-31 @ 12:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0