....

är bara så sjukt less på allting nu, orkar verkligen inte med nånting.....
varför ska livet vara så jävla komplicerat, och allt bli skit!?
ORKAR VERKLIGEN INTE MED ALLT SOM HÄNDER JUST NU....
orkar inte med alla skolarbeten, när allt runt om kring en ska gå åt helvete.. mår så jävla dåligt.... varför kan inte livet vara lätt?

varförvarförvarför!?

Vill verkligen inte att folk omkring mig ska må dåligt, men hur jag än gör så kommer folk bli sårade, sen känns det alltid som det är mitt fel... får så sjukt dåligt samvete, ändå fast jag vet att jag inte gör nått fel....
 
vad jag än säger så lyssnar inte folk. mår så himla dåligt... 

varför är jag den jag är!? varför kan jag inte bara säga ifrån? varför ska jag vara så himla feg?

jag kan verkligen hålla inne min ilska och hur jag mår, men ibland så går det fan inte..

hoppas verkligen att det blir bättre inom en snar framtid orkar verkligen inge mera.

vissa fattar inte när det är för mkt och när det gör ont..

är bara så himla less.

allt skitsnacka hit och dit..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0