oktober1

Första oktober -09

Idag var jag ledig, klev upp 16-tiden. Då tränade jag knäet, sen blev det att sitta vid datorn. Kl.19 blev det middag, spaghetti och köttfärssås. Sen tränade jag igen, kl.20 blev det att se idol. Sen så efter idol blev det att cykla i 25min, sen tränade jag igen.

Idag fick jag även papperna från telia som jag skulle fylla i. Så snart har jag Telia max25. :D

22.40 idol igen, helt klart rätt personer som gick vidare tycker jag.

Nu ligger jag i sängen, ska väl sova när jag orkar. Sov så länge imorse, lr kan ju inte kalla det imorse eftersom det var på eftermiddagen men ni fattar :P

Så får väl se när jag lyckas somna. Fast är ju lugnt är ledig imorrn oxå, fast då är det pga, utveckligssamtal.

Skrev i förra inlägget att jag skulle lägga in bilder, får se när det blir av eftersom jag har inte lagt in de på datorn än. Ni kommer få se bilder från från skolfotona.

Nu ska jag kolla ifall jag orkar lägga in bilderna på datorn.

Gonatt och sovgott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0