oktober15

Igår var en dålig dag :/

Idag blev bättre, men matteprovet förstörde mkt. Kunde ingenting typ, lär blir ett fettIG. Hatar matteläraren så jag vill döööööö! Usch så himla dålig hon är....

Men ska inte göra ett dampinlägg idag igen, iallafall, så blir det att lösa saker imorrn. Och hoppas att det fixar sig, för orkar verkligen inte med massa tjaffs.

om en vecka är jag påväg till stockholm med klassen, det kommer bli nice :D :D

men innan det så har jag ett prov kvar i religion om judendomen. måste börja plugga i tid, och en textanalys om en bok ska in oxå, lr den ska in måndag v.43 men måste göra klart den innan tror jag. + att jag har ett tal som jag inte gjort färdigt än.. Men jag har verkligen inte tid när jag kommer hem så sent som jag gör, + att jag har 2 tränings pass för knäet + att jag måste cykla... Åhhh orkar verkligen inte när det är så himla mkt. Men måste lära mig att planera.

Projektarbetet har börjat gå framåt, så imorrn blir det stadsbiblioteket efter skolan för att kolla på böcker om kost. Just det Vi hade mailat till Anna Skipper och hon svarade :P Sen idag så mailade Em till Mat-Tina så kanske får svar av henne oxå.

Imorrn kl.19, är det avslutningsfest, är inte direkt taggad, men bara hoppas det blir kul.

Näe, men nu måste jag sova, ska ta tidiga bussen imorrn.
Gonatt!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0