Oktober18

Söndag

Idag klev jag upp efter 1 nångång, blev att träna knäet, sen se tv. Till middag blev det spaghetti och köttfärssås sen träna jag knäet 1 ggn till till, sen blev det OTH, och nu Gossip girl. Efter det blir det att cykla i 15 min, sen träna knäet en sista gång, sen duscha.

Imorrn blir det 8.05 bussen till Umeå, blir att hoppa av på Nus, och gå till Idrottsmedicin, har tid 10.15. Så har lång tid på mig att gå dit upp.

Orkar inte fara på avspänningen på morgonen, de ska ha styrketräning, kändes meningslöst att åka dit sen gå upp till idrottsmedicin, sen tillbaka. Blir så himla långt att gå. Så blir att skippa avspänningslektionen.

Nu ska jag fortsätta se Gossip girl.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0