oktober2-3

Uppdatering från fredag och lördag

Fredag 2oktober

Jag var ledig från skolan pga. utvecklingsamtal. Så klev upp rätt sent, fast inte lika sent som på torsdagen. Men blev att träna och cykla den dagen och se idol. Sen minns jag inte vad jag mer gjorde. Jo, kom på att jag duschade på kvällen så jag skulle slippa stiga upp ännu tidigare på lördagen.

Lördag 3oktober

Klev upp 5.30 tränade knäet lite, sen blev det att göra sig klar och åka med familjen till Sundsvall. Kom dit kl.12. Då blev det att gå på Ikea första sen Birsta City. Köpte ingenting för jag är tvungen att spara pengar tills jag ska till Stockholm med klassen. Blev att  gå mkt där så knäet svällde ju mer än vanligt, men funkade. Fick mest ont i fötterna, men gick bara bra annars :D

Vi stannade på hemvägen och åt på Oxen lr vad det hette. Kom hem kanske vid tiotiden minns inte riktigt. Blev inte att träna lr cykla nått när jag kom hem. Sen blev det att sova.

Tog lite bilder igår men har inte fört in de än.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0