oktober20

Var på idrottsmedicin igår, fick nytt träningsprogram styrka gym 3ggr i veckan, känns så himla skönt att slippa daglig träning 3ggr per dag :D men harkvar 2 övningar. 

Igår på fotbollen blev det gym med annicka,körde inte direkt tungt med har så sjuk träningsvärk idag, men det är underbart skönt, då vet man att musklerna byggs på. 

Idag fick jag tillbaka avspänningsprovet fick 20 och 22 var vg så var rätt okej, mate provet däremot gick inge vidare, 10 p 13 var g, men snackade med Gudrun så får se vad som händer. Sen har min syrra lovat mig att hjälpa mig :D är så glad att jag kan ta hjälp av henne känns så skönt. 

Men vill inte ta hjälp av henne hela tiden känns så himla fel. 

Just nu är det väldigt mkt i skolan, därför jag inte uppdaterar så mkt.

Imorrn kommer jag sova i stan, torsdag kl.4 bär det av till stockholm med klassen. Ska bli så himla kul.

Men nu måste jag sova så jag tar mig upp imorrn. 

Imorrn är det på i religion på judendomen, vill ha MVG. Måste få MVG, men lär knappast hända. men jag har pluggat hur mkt som helst så vill få nått för det. Men ser ju hur det går.

Gonatt :)
//Jenny 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0