oktober4

Söndag 4oktober

Idag klev jag upp vid 13-tiden, blev att träna första omgången. Sen åt jag kycklingsallad och drack nyponsoppa till frukost. Sen så blev det att räkna matte och fixa Nkläxan. Efter det blev det datorn. Sen tränade jag lite sen åt jag middag blev makaroner och korv.

18,05 blev det Oth, sen Privlieged lr hur det stavas. Efter det cyklade jag i 30min, sen tränade jag sista omgången. Och nu sitter jag här igen.

Måste verkligen lägga in bilderna på datorn, har lovat ett tag nu att ni ska få se bilder, men jag har inte tagit mig tid att lägga in de än. Så ska fixa det nu :)

Är ledig imorrn oxå pga, utvecklingssamtal. Ska fixa mitt tal imorrn som skulle vart klart för längesen, men jag har bara skjutit upp det.. Hatar mig själv för det... Men imorrn ska jag verkligen ta tag i det, lovar annars kommer jag får skitdåligt samvete. Vilket jag får när jag tänker på talet....
Men imorrn ska det bli gjort.

ska fixa bilderna nu, hare bra.

Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0