oktober5+

Har inte gjort klart talet ännu men imorrn måste det fan bli klart...

Såg "svenska hollywoodfruar" idag, så himla sjukt program, men em sa att jag skulle se det så gjorde det för henne haha.

Efter det blev det att duscha och nu ligger jag i sängen och ska snart sova.

Blir att kliva upp6.30 imorrn och träna knäet, frukost göra mig klar, sen gå ut till bussen 7.30. Sen vänta på 8.05 bussen i Ånäset. Och det kommer garanterat vara -40grader ute imorrn på morgonen, så jag lär ju döööö innan bussen kommer... Hatar höst, vinter, snö och kyla. Vill ha SOMMAR, SOLA OCH VÄRME NU!

Skulle ha köpt en vinter jacka i Sundsvall, men så smart var inte jag. Förra vintern hade jag min sommarjacka, kan lova att jag höll på frysa ihjäl..

Men nu måste jag sova och drömma om sommar och värme :D

Gonatt och sovgott

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0