Oktober7

Igår den 6oktober så hade jag namnsdag ;) fick lotter av familjen, emn blev ingen vinst :(

Idag blev det att ta tidiga bussen in på morgonen, så jag och linnea satt och väntade på skolan, lr hon satt på min dator och jag tränade lite :P Sen blev det att gå till Gammlia när en fittkärring kommer och tutar som en idiot när vi går på ett övergångställe, fattar mig inte på vissa....

Ialla fall så kom vi till Gammlia då fick vi veta att man inte fick vara på planen idag pga nått. Så blev gym på Gammlia istället. cyklade 30 min sen tränade jag lite knäövningsar som  jag har. Blev lunch efter duschen, sen hade vi religion, blev ett grupparbete som skulle vara klart och redovisas i slutet av lektionen. Efter det blev det projektarbete. Kom en bit idag ialla fall.

Sen blev det skjuts av mormor till bstn. sen bussen hem.

Hemma har jag typ bara suttit på fb och spelat spel.

Har skitdåligt samvete för att jag inte tränat minst 2 ggr idag. :( men bara att göra bättre imorrn :D

Sen såg jag ju Greys idag oxå :D och jag och Linnea bakade en kladdkaka supergod :D

Just det fick dataskåpen idag, vi ska ha de ovanför aulan. Jag hade hellre ett combiskåp i källaren. Men så blev dte inte. Så jag tror inte jag kommer att orka köpa ett lås för 140 spänn.. Blir nog så att jag kommer bära datorn istället. Känns inte värt att måste gå dit bort när vi har de flesta lektionerna i F.

Nu måste jag sova.
Gonatt & sov gott :D

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0