Stockholm med klassen

22-25 oktober

Vi åkte från skolan kl4.00 på torsdagen. När vi kom till Mornington hotell blev det att checka in, duscha och göra sig klar sen blev det riksdagen, kl.14.45 tror jag vi fick komma in, det var jättedrygt tyckte jag men det var för att jag var jättehungrig :P

Sen blev det att fara tillbaka till hotellet och äta pasta och köttfärssås. Efter det blev det att gå runt mellan olika rum. Sen blev det att sova, lr jag och lina snackade väldigt länge men det var nice :)

på fredagen blev det att kliva upp 8.30 och duscha, sen frukost kl.9.00. Sen upp och göra sig klar sen ut till Djurgårdens träningsanläggning och kolla på deras träning. Sen blev det att fara på naturhistoriska riksmuseet. Kollade först på cosmonova, somnade. sen blev det att kolla runt på museet. Sen blev det att fara och äta på bambo palace, inte riktigt gott men gick äta. Efter vi ätit blev det att fara och lämna några på nån mstch, sen tillbaka till hotellet duskca och göra sig klar för att fara till Viperroom. Blev en lyckad kväll. :D
Kom tillbaka till hotellet vid 5, då blev det en macka och juice sen gå och lägga mig.

Klev upp på lördagen kl. 8.30 och duschade sen blev det frukost kl.9.00. Sen upp och göra sig klar sen ner på stan och shoppade och sen till Djurgården- Örgryte matchen, djurgården vann med 2-1. Det var tänkt att jag skulle ut på lördagen men jag började må skitdåligt så stannade hotellet och sov hur länge som helst. Annicka hjälpte mig, tack :D

Söndag jag visste inte att man skulle ställa tillbaka klockan 1 timma så väckte Lina 1 timma förtidigt :P (sry för det).

Efter frukosten blev det att duscha och packa ihop allting och checka ut vid 10, packa in allt på bussen.

efter det blev det att fara ner till centrum, sen till Råsunda och kolla på Aik-Hammarby, Aik vann med 2-1 ändå fast de hade 2 utvisdade. Men de i aik klacken var helt crazy..

Sen blev det att gå till statoil och köpa en korv och dricka sen gå till bussen och fara till arlanda och lämna han som körde ner till Stockholm.
Sen åkte vi enda till sundsvall där blev det max, sen fortsätte vi till Umeå kom dit vid 12.

Kom hem vid 1 på natten, då blev det att snacka med Linnea, sen hjölpte jag Linnea att byta blöja på Petter typ vid halv4, sen blev det att sova.

Den bästa klassresan, hade sjukt kul :D
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0