September1

31augusti
Igår så hade jag bara en lektion 8.20-9.10 sen slutade jag, då blev det att gymma först på skolan, med Lina och Annicka, sen gick jag och Annicka till Gammlia och gymmade där. Efter det blev det att duscha sen 12.05 bussen hem. Hemma så blev det att sov eftersom jag har gått och blivit SJUK!!! Blir så irriterad när jag inte FÅR bli sjuk blir jag det, så jävla typiskt... Bara att hoppas det hinner gå om innan måndag när det är operation och hoppas att sköterskan som tar blodprov och narkosläkaren inte tar bort mig pga förkylningen... Skulle bli så jävla förbannad då... Men det känns som förkylningen håller på gå om så jag hinner bli frisk innan måndag.

1september

Idag blev det sovmorgon 1h, blev 8.05 bussen. Hade avspänning och stresshantering på morgonen, vi fick en uppgift att skriva "min stressiga vardag", sen fick  vi oxå en läxa till nästa tisdag.

Efter den lektionen slutade jag, men det blev att äta lunch, ändå fast det inte var så gott. 12.05 bussen hem idag oxå. Fyfan vad arg jag bkev på bussen när fettot kommer och kastar sig på min väska, man kan fan be om att få sitta där, sen så ska han sitta och bresa med benen så jag fick typ sitta klistrad på rutan... ÅHHHH,fyfan vad arg jag var.. Sen satt han och kollade när jag skrev sms. Han gillades inte, usch.... Hoppas man inte behöver sitta med han igen, då kommer jag fan byta plats..

Väl hemma blev det att äta lite, sen börja kurrera mig mot förkylningen, jag har typ gjort allt möjligt. Men bara att ligga i så den går över.

Imorrn blir det idrottsmedicin för blodprovstagning, sen Nus för att träffa narkosläkaren, hoppas verkligen de godkänner att jag opereras. :D

Efter det blir det att fara till Idas lägenhet och lämna alla grejer, ska sova hos henne imorgon natt. Ska bli nice, så blir att  gå och handla alla grejer till hajken sen.

Här är en bild på tårtan jag gjorde i fredags till min lillasyster



Bilder från i lördags när Annicka var här.





//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0