September12

Har inte uppdaterat på ett tag, har inte haft orken till det.

Jag har inte kunnat fara till skolan nått den här veckan pga försäkringsbolaget dryga med läkarintyget :S blir så jävla förbannad, hur svårt ska det vara att fatt att jag inte kan åka buss...

Men på måndag blir det skola om inte jag hinner få taxi innan det så ska mamma och pappa skjutsa mig till skolan, för jag orkar inte missa mera. Sen hemma ligger jag bara i soffan och ser tv lr sover så man blir ganska rastlös hemma.

Igår var jag his Stina ett tag eftersom hon fyller år idag. Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt som jag gjort hela veckan :P


 Nu ska har jag inge mer att skriva.
Ska försöka bättra på mitt bloggade.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0