September14

Måndag 14september

Idag så har jag hunnit träna 2ggr på mitt nya träningsprogram för knäet, en gång kvar och det blir ikväll. Sen hann jag duscha innan jag fick skjuts in till skolan av mamma och brorsan.

Kan säga att det inte är kul att duscha nu när jag inte får bli blöt på knäet. Så måste linda in knäet i massa plast och allt möjligt. Så längtar till jag ska och ta bort stygnen den 24.

På skolan hade jag svenska, började tänka vad jag ska tala om, tror jag har bestämt mig. Sen sa Katarina att jag kan få hålla talet nästa fredag. Så får se hur jag gör.

Nu ska jag söka info om det jag ska tala om, så hare bra. :)

Pusshej! :D

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0