September19

Har inte haft så mycket att skriva därför har jag inte orkat uppdatera.

Lördag 19september

Klev upp vid 1 tiden, blev att träna knäet. Jag har hunnit träna det 2ggr så har en gång kvar, den tar jag ikväll. Sen så har jag börjat gå med en krycka, så på måndag blir det att pröva åka buss, eftersom försäkringsbolaget vägrar betala taxi. Så får se hur dte gå, men blir väl lite lättare med en krycka får jag hoppas.

Jag måste fixa mitt tal som jag ska hålla i veckan, det går inte så himla bra för mig, men måste göra det ändå. Sen måste jag träna på naturen oxå, har prov i på torsdag lr fredag får se när jag vill göra det.

Idag åt jag tidig middag eftersom mamma började jobba 16.00, blev bakad potatis och biffar.

Ikväll blir det väl lite tv, men största delen av tiden ska jag försöka fixa talet.

Har inget mera att berätta, hare bra, Pusshej!

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAR VI PROV????? :O :O :O

2009-09-19 @ 20:53:32
URL: http://aamandagille.blogg.se/
Postat av: Amanda

näe ja ha int fått höra nått :O

2009-09-20 @ 14:56:00
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0