September21

Måndag 21september

Idag är det precis 2 veckor sen jag opererade mig :D känns så sjukt skönt att det är bort gjort. På torsdag blir det idrottsmedicin, ta bort stygnen och få nytt träningsprogram. Hoppas jag får börja cykla skulle vara så sjukt skönt :D

Iaf idag hade jag avspänning på morgonen, blev massage. Sen hade jag fotboll  på Gammlia, tog typ en evighet att gå dit med en krycka, men värt det. Sen efter blev det att gå tillbaka till skolan, hade ingen lektion kvar så väntade till mormor kom och hämtade mig och skjutsade mig till Nus. Linnea åkte oxå hem då. Hon hade hennes första körlektion idag, tydligen gick det jättebra :D Hemma har jag hunnit träna knäet för 2ggn idag, så har en gång kvar ikväll :)

ojdå, kom på nyss att jag glömde ta alvedon kl.18.00 så blir att ta nu istället, min lillasyrran gick och hämtade det. Anser själv att jag inte behöver, men mpste trappa ner annars kanske jag får jätteont. Så har nu gått ner till 2ggr per dag 500mg alvedon. Från början tog jag 4ggr per dag 1g :O sjukt mkt enligt mig ;) haha

Aja snart är det slut med alvedonen oxå kommer inte orka käka så mkt längre :P för jag har ju inte ont :P

Nu måste jag fixa lite mera med mitt tal, har fått hjälp av Jennifer hon gav mig massa tips så nu är det bara fixa infon :D

Blir redovisning på fredag, snackade med Katarina idag, så hoppas verkligen jag får redovisa för typ 3 personer ;)

Ska fortsätta nu så. Hare bra, Pusshej!
Bild på mig och min syrra från i somras

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Linnea

Partybrillzen ;D hehe

Postat av: Amanda

jag ska lura dig i morgon...FETT MKT :D

2009-09-21 @ 22:52:51
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0