September23+

Idag blev det ju att gå till Gammlia och det gick bara bra. Där blev det att se på bara.. Längtar tills jag får börja cykla :D :D hoppas på att jag får det från och med imorrn, skulle vara så sjukt skönt :D

I allafall efter fotbollen blev det att vänta på Annicka sen gick vi tillbaka till skolan, där blev det att äta med Annicka och Linnea, var kyckling och potatis. Var inte så gott pga att det smakade rökt :S

Sen blev det att vänta till 13.15 då det blev projekttid. Jag, Annicka, Ida & Em bestämde vad vi skulle ha om och vi fick Stefan som handledare ;D ganska så nice, lr vad tycker du Em? ;O

Nu måste jag verkligen fixa mitt tal.... hatar det usch :( går inge vidare med det :S men klart ska det bli ;)

Hare bra, pusshej!

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda

vill också ha snygg stefan som lärare :(

2009-09-23 @ 23:07:27
URL: http://aamandagille.blogg.se/
Postat av: ankan

haha em & amanda tar poäng!

2009-09-24 @ 19:22:22
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0