September24

Torsdag 24september

Idag åkte jag in med 9.20 bussen, mormor hämta mig på bstn. Sen blev det till henne och äta köttbullar och mos. Sen 12.30 åkte vi till idrottsmedicin. Hade tid kl.13.00 till läkaren och sköterskan.  Tog bort graferna lr vad det heter, och det gick bara bra. Läkaren tyckte att allt såg jättebra ut. Sen blev det L-G sjukgymnasten, han tyckte det såg bra ut, fick nytt träningsprogram, v.3 som jag ska göra i 2 veckor, sen ett till som jag ska göra till jag ska till han den 16/10. Så nu är det bara att sköta träningen jättebra så kommer det gå asbra :D Åhhhh, det känns så himla skönt jag har fått börja cykla :D :D Jag är så himla glad för det :D

Så imorrn på idrotten ska jag kolla om jag får gå ner till gymmet och cykla i 10 min :D, orkar inte duscha. Tar så himla lång tid, måste ju tejpa för osv. men lovar man blir inte svettig av det jag ska göra.

Nu måste jag plugga naturen, har prov imorrn. Sen måste jag försöka fixa klart talet oxå. Kom en bit igår men mycket kvar :/


ska plugga på blommor, träd, bär och mossor nu.

Hare bra, pusshej!

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda

CYKLAAAAAAAAAAA :D YEY ;D



SkolkarN ;P

2009-09-25 @ 06:29:42
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0