September27

Igår blev det aromterapi. sen blev det hem och fixa middagen. Igår blev det även att cykla 15min. Såg även twilight och wallander kuriren igår kväll. Snackade oxå med Em. Sen blev det att sova.

Söndag 27september

Idag så klev jag upp kl.11, blev att träna knäet sen käka frukost. Sen har jag sett tv. Måste verkligen göra klart talet... Får fan panik, för vet inte hur man skriver ett tal.. Så jag skjuter upp det hela tiden, jävla skitttttt...

Nu ska jag fika, sen blir det att sätta mig framför datorn och fixa talet...

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda

nya favofilmen twilight eller? haha ;P

2009-09-29 @ 09:05:18
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0