September28

Måndag

Idag så sov jag lite för länge så han inte träna så bra på mogonen innan jag skulle till bussen. På skolan hade jag avspänning och stresshantering som första lektion, hade massage. Fick ansiktsmassage av Lina och hon fick vadmassage av mig. Sen blev det ett fetthål från 9.10 till 11.10 då det blev fotboll, där cyklade jag 20min, sen körde jag lite rehabövningar. Sen blev det att duscha, sen lunch. På svenskan blev det genomgång av textanalysen vi ska göra på romanen som vi ska läsa + fick vi texthäftet till nationellaprovet i svenska.

Fick sluta 20min tidigare från svenska eftersom Katarina+ fotbollslärarna ska planera Stockholmresan som vi i fotbolls3:an ska ha i october. :D

Snackade även med Katarina om talet som jag inte hållt i ännu, blir så att jag måste göra det en onsdag på Pa-tiden. Så har ju ännu mera tid på mig. Känns skönt, men ändå jobbigt eftersom jag kommer skjuta upp det så himla mkt... Men bara att göra klart det och träna som fan.


Helt sjukt vad dåligt väder det var när vi slutade det. Det regnade samtidigt som det blåste som fan + att det snöade oxå... Vill ha sommar nu...
Hatar hösten och vintern...


Från midsommar i år.


Jag och Linnea :D

Jag älskar sommarn :D

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe snygg bild ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0