September29

Tisdag

Blev 8.05 bussen imorse, började 9.30 med avspänning och stresshantering hade teori. Sen religion, skulle läsa några sidor. Efter det blev det lunch, spaghetti och köttfärssås. Sen så kom Linnea med Petter ;D så var med de till jag började Nk, då åkte de. På matten hade gam-gudrun sina tröga genomgångar.... Blir så himla less. Fattar ändå inget när hon förklarar... Men bara att räkna hemma och ta igen allt.

Gick kvart över för att jag skulle åka med mormor till bussen, Annicka och Markus åkte oxå med. I Ånämset blev det att vänta på Daniel som kom vid 5. Så jag och mamma for och lämnade tillbaka hajkväskan som jag lånade.

Hemma blev det att träna sen äta. Sen kl.20 började tvn till 23. sen blev det att packa duschgrejer till imorrn och nu ligger jag i sängen och ska strax sova.  Just det idag började Desperate housewives om ;D Nästa vecka börjar nya avsnitt :D Underbart :D
 
Nu blir det att sova ska upp 5.30 och träna.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0