September30

Sista september är det idag fan vad tiden går fort.. Kanske bra på ett sett.. Men känns som att man inte hinner med.

Iaf imorse vaknade jag och skulle träna knäet halv6 men råkade somna om.. Så blev att träna på fotbollen på skolan istället + cyklade jag 20min. Men det funkade oxå :P Fick även prova nya dressar, ska nog köpa en men måste hitta den rätt storleken, är så himla svårt.. Men löser sig nog..  Till lunch på skolan var det kycklingwok, sen hade vi religion, gick igenom judendomen. 

Sen kvartöver1 hade vi Projektarbete, vi skrev klart projektplan, lr Annicka skrev den. Sen så åkte jag, Linnea och Annicka till Nus med min mormor. Blev halv4 bussen hem. Hemma blev det att träna knäet, sen sitta vid datorn. Åt hamburgare och potatismos till middag. Sen har jag bara suttit framför tv och datorn hela kvällen typ.

Såg idol och Favoriten Erik gick vidare han är så sjukt bra :D älskar hans röst, helt underbar. :D

Men nu ska jag sova, är trött.

Btw hoppas det kommer gå bra på skolsm imorrn för de som spelar. 
Lycka till Ida! vet inte om du läser det här, men ändå skriver det iaf :) 
 
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0