September5

Uppdatering

Onsdag 2september

Åkte till brednoret först hämtade sovsäck+ en jacka, sen blev det idrottsmedicin tog ett blodprov i fingret för att kolla blodvärde och sköterskan tyckte att jag hade bra blodvärde. Sen blev det massa snacka om operationen osv. sen kom läkaren och ritade en pil på mitt ben. Sen fick jag några tabletter som var blåa som jag ska ta en innan operationen sen fick jag 4 st som jag kan ha efter ifall jag behöver. Fick även 2 stödstrumpor. Sen blev det att fara och fika hos mormor innan jag hade nästa tid som var 13.45 på anestesimottagningen hos narkosläkaren och även där gick det bra. Efter det blev det att fara och handla på coop, köpte grejerna till hajken. Efter det blev det att åka till Ida. Hos henne blev det att äta tacos, var på konsum på haga och köpte lite godis, dricka och glass med vattenmelonsmak, vi gick och la oss vid 12 och snackade till 3 nångång, sen somnade vi. 

Torsdag 3september

Klev upp kl.9, gjorde oss klar sen kl.12, gick vi till idrotten. Sen blev det att cykla 2 mil tog ungefär 2h, väl framme så hade bara en grupp hunnit fram så det var lugnt. Sen  blev det att sätta upp tältet och paddla kanot, grilla mat och äta.

Sen så spelade vi brännboll, volleyboll, körde en lek. När det var mörk körde vi mörkerspåret, var några frågor efter ett spår som man skulle diskutera. Jag och några till satt vid elden till 4 lr när det var.
Pernilla, skrämde livet ur mig och Annicka. Todde fan att det var en björn lr en älg.

Jag tog några bilder men blev inte så många, kanske lägger ut sen.

Fredag 4september

När jag vaknade 7.30 på fredagen så regnade det hur mkt som helst, min skor var dyngsura. Men var tvungen att ta på de ändå eftersom jag hade inte med mig några andra skor. Sen var det tänkt att vi skulle vart kvar till 12 men pga regnet så for vi 10.30 ungefär. Jag slapp cykla med väskan pga att jag kände inte att min knäen skulle palla. Det tog bara 1h hem. Så det kändes hur bra som helst.

När jag och Ida kom hem till henne blev det att dricka, ta av sig de blöta kläderna, sen såg jag tv medans Ida duschade, sen duschade jag. Var hur skönt som helst att duscha bort rök lukten, lr den försvann som inte riktigt ur håret men. 

Sen blev det att äta chickennuggets och ris till middag. Sen kom min mamma och pappa och hämtade oss, dä blev det att handla på coop. Efter det åkte vi hem, lämnade i Ida i Ånäset.
Hem blev dte att packa upp alla grejer fårn hajken och tvättade, för det luktade asmkt rök.

Jag gjorde mimosasallad, fikade, borstade tänderna, gick och la mig.

Lördag 5september

Vaknade kl.7.45 ungefär, gjorde mig klar, käkade frukost, gjorde macka som jag tog med till Fromheden, borstade tänderna. Sen åkte vi till Ånäset, bussen gick 9.30. Matchen slutade 1-1. Sen på hemvägen blev det att äta på Max. 

Hemma har jag suttit vid datorn, inte gjort så mkt mera.

Nu måste jag fixa min stresshanteringsuppgift som ska in på tisdag. 
Hinner inte göra den nån annan dag, lr joo kanske imorrn, men jag ska inte skjuta upp det för då lär det bli värsta dåligt.

Måste ta ansvar och göra mina läxor och sånt, för på måndag kl.7.30 ska jag operera mig, så lär inte kunna göra några arbeten på måndag kväll.

Pusshej!

//Jenny
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0