September6

Söndag 6september

Klev upp vid 12, har hunnit äta frukost, fyllt i papperet jag ska ha med imorrn på operationen, börjar med avspännings uppgiften som ska in på tisdag och svenska grejen har jag gjort klart som ska in imorrn.

Har inte gjort så mkt mera. Skriver med Em på msn bara.

Nu blir det att försöka fixa avspänninguppgiften.

Imorrn gäller det, operation 7.30 :D

Så ikväll blir det att duscha med bakteridödande dödandemedel lr vad det är, sen byta sängkläder måste jag oxå göra. Från kl.24.00 ikväll blir det att fasta. Sen imorrn blir att stiga upp tidigt och dusch igen med det. Och ta smärtstillande tabletter med lite vatten bara.

Det blir 3 olika tabletter jag ska ta.

Nu är jag sjkut nervös, men känns skönt att det jag ska få göra bort det.


Just det imorrn fyller Amanda G 18år, hinner inte träffa henne så skriver GRATTIS här stället.

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Amanda

och idag svarar jag tack ;D haha



ansträng inte bene för mkt nu de första dagarna ;D haha.

2009-09-07 @ 17:57:42
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0