12april

Idag så hade jag styrketest på sportmedicin, min sjukgymnast var riktigt nöjd med resultatet :D ska fortsätta gymma 2ggr/veckan tungt + köra lite andra grejer :D känns så himla bra just nu, är så himla glad att slitet på gymmet verkligen har gett någonting. På 6 veckor så har jag byggt riktigt mycket muskler. Så bara att fortsätta till den 7 juni så får jag se då ifall det är ännu bättre :D men kommer kunna börja träna mer och mer med boll :D känns så underbart.

Ikväll så kom Gisela och Petter hit och ska vara här till på fredag, det kommer bli nice.

På onsdag blir det kanske att köpa balbiljett, men har panik har ingen att gå med än :S :O men det löser sig säkert :)

Nu ska jag göra mig klar för att gå i säng, är faktiskt trött. Men lär inte somna förrän efter 12 ändå.

Imorrn börjar jag 11.40 och slutar 15.30. Blir att åka in 9.20.




Världens finaste :D
// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0