22april

Det har hänt väldigt mycket sen sist jag uppdaterade. 

I onsdags så klarade jag av körkortsprovet fick 56p av 65. Kändes så himla skönt att det är gjort nu.
 
Igår fick jag virus på skoldatorn så var tvungen att lämna in den idag.
Fick windows7 på datorn. Så det är ju ganska nice.

Jag har suttit med parapporten sen efter middagen idag. Tror jag är klar, ska bara fixa till imorrn innan jag skickar in den.

Imorrn har vi bad på idrotten 8.20-9.15. Efter det blir det natur en liten stund, så blir det att fara på körskolan.

Har ändå inte så mycket att berätta som är intressant.

ska försöka sova tidigt idag, så att jag är utvilad imorrn.

Vill verkligen klara det.
Hoppas jag har en bra dag imorrn. 
Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0