25april

Idag har jag, mamma, pappa och Elin vart till Brednoret och lämnat Gisela och Petter och kollat på hundvalparna. De var hur söta som helst. Kollade även på alla andra djur, de är hur söta som helst de med.

Orkade inte fara på lagträningen, tog hand om hundarna istället och höll Elin sällskap som spelade bingolotto åt mamma.

Nu gör jag typ ingenting, ska duscha snart. Sitter i köket med hundarna och de är just nu ganska så vilda.

Imorrn börjar jag 11.10, så blir sovmorgon, tar 9.20 bussen in. Har fotboll, efter det ska jag gymma ben på simhallen.

Har inte kört bil sen jag tog körkortet, vill egentligen men vi har ingen bil som jag vill köra. Men får se imorrn om jag kör till bussen ;)


//Jenny


Kommentarer
Postat av: anni

hade inte du skrivit detta inlägg hade jag ju tagit halv 8 bussen.. omg ;o

2010-04-25 @ 21:32:25
URL: http://annickam.blogg.se/
Postat av: anni

tänkte att vi började 20 över 9 xD

2010-04-25 @ 21:44:13
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0