3april

Väldigt dålig uppdatering av mig på senaste tiden.. Men har verkligen inte orkat eller haft lust..

Hade som sagt matteprov i tisdags, det gick riktigt kasst måste jag säga... Guddan fick hjälpa mig med alla tal.. blir så irriterad... Sagt till henne att jag inte kan det, men hon bryr sig inte.. aja får väl hoppas att hon fattar nu att jag inte kan det..

På onsdagen hade jag körlektion gick som det gick... Har iaf bokat teorin och uppkörningen.. Bara hoppas jag klarar av det, vill ha körkortet nu. :D

Torsdag 1 April så åkte jag, Linnea och Annicka in med 8.05 bussen och gymmade på simhallen med Amanda. Sen gick jag, Linnea och Annicka till Ida och lämnade grejerna. Efter det gick vi på subway och käkade lunch sen gick vi på stan. Sen till lägenheten, jag och Annicka gick på pärlan och beställlde pizza. vi käkade och sen gjorde vi oss klara för kvällen. Amanda, Pernilla och Tina kom halv8.

21.20 drog vi till vasaplan. Jag, Linnea, Ida och Annicka drog till Corona. Blev en lyckad kväll, förutom vissa grejer. Efter drog jag, Linnea och Ida på efterfest på sandbacka, var nice.. Sen kom vi till lägenheten nångång vid 6 tiden tror jag, blev att sova.. Sen så fick vi åka bil till Ånäset ist för buss.. Så det var skönt.

Fick även veta i torsdags att jag och Linnea har fått en lägenhet på Ålidhem, men inflyttningen är den 1juli, så är ju ett bra tag kvar.. men ändå skönt med lägenhet..

Idag så for jag, mamma, pappa och Elin en sväng till Ånäset med hundarna och de klarade av att åka fram och tillbaka utan att spy.

Sen vid 3 tiden kom Victoria, Patrik, Gisela och Petter hit på påskmiddag, blev lax och potatis. Efter blev det tårta och de firade pappa.

Jag och Gisela har ritat och målat blommor och kycklingat. Nu gör jag ingenting ska kanske se nån film.

Kommer kanske några bilder från i torsdag senare när jag har förtöver de till datorn.

Hare bra, pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0