7april

Sjukt dålig uppdatering som vanligt, men har inte haft något roligt att skriva.

Lovet har vart bra hittills, inte gjort så mkt. Igår åkte jag och Elin in till Umeå, först gymmade jag, sen så for vi ner på stan och köpte lite grejer.

Vi åkte hem kl. 2, blev att äta middag när vi kom hem. Sen hade vi träning på konstgräs i Robertsfors kl. 18.30-20.00. Jag sprang lite i början, körde utfall och sen körde jag lite grejer med Annicka.

Hemma blev det att se DH.

Idag har jag inte gjort så mkt, tagit hand om hundarna, lyssnat på musik och läst massa bloggar bara.

För någon dag sen så anmälde jag mig till en kurs på universitetet till hösten, får se ifall jag tar mig in och kommer att gå den. Men ska försöka skriva cv och söka jobb oxå. Måste ha jobb så att jag kan betala hyran till lägenheten.

Har inge mer att skriva.
Får se om jag åker in till Umeå imorrn med mamma och pappa och gymmar.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0