1 Augusti

Dålig uppdatering, jag vet.

Från förra fredagen den 23-30 var jag barnvakt åt Gisela och Petter. Så spenderade mina dagar att ta hand om de, så hade ingen tid till att blogga.

Fredag den 30 juli
Åkte jag, Linnea och Gisela till Robertsfors, Linnea skulle kolla sin fot. Hon fick akut remiss till röntgen i stan. Gisela fick pencilin mot svinkoppor, så fick fara på apoteket och hämta ut det.

Sen skyndade vi hem Linnea skulle tvätta kläder och packa sen for vi till stan.

I stan lämnade vi bilen och sprang upp i lägenheten och hängde tvätt, sen tog vi cyklarna till Nus och röntgen,  gick väldigt snabbt där. Sen for vi på ica på Ålidhem och köpte mat.

Sen fixade vi maten och gjorde oss ordning för kvällen. Lillmatte kom och hälsade på så snackade med han, kl.23.15 cyklade jag och Linnea iväg till droskan. Där träffade jag många från gamla klassen och massa annat trevligt folk, hade sjuktroligt.

Sen drog vi på max, kollade när de andra käkade sen kom det värsta äckliga fullegubben typ 50 + och börja ragga på mig... Fyfan så jävla äckligt det var..

Iaf så cyklade jag och Linnea till lägenheten efter det och sen så somnade vi väl någongång.

31 juli lördag

Körde jag hem vid 16 tiden,kom hem 16.45 typ då blev det middag sen såg jag, Linnea och Elin New moon på kvällen. Funderar på att fara och se 3:e filmen på bio, någon som är på? :P

1 Augusti söndag

Idag fyllde min lillebror 18 år, fan vad tiden går fort.

Klev upp ganska så sent idag, blev att duscha sen göra sig klar sen fara och kolla på matchen mellan Morön- Nysätra som slutade med förlust 2-0 vilket var väldigt surt...

Sen for jag, mamma,pappa, Elin och Linnea och hämtade Daniel sen for vi och käkade i Ske-å. Efter det for vi hem, jag gymmade sen så firade vi Daniel.

Nu ska jag sova, vi ser ju om jag skriver imorrn.

Gonatt,pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0