15 Augusti

Har inte skrivit på några dagar.. Men har inte hänt så mkt heller...

Torsdag 12/8

Gjorde inte så mkt på dagen, hämtade Elin på kyrkogården vid 16-tiden for och beställde pizza till henne och Linnea.. Efter det for vi hem och gjorde oss klara sen ner till Ånäset hämta pizzorna och hämta Linnea.. 17.15 åkte vi iväg till  Bureå jag, Linnea och Elin åkte med Tilda.. Matchen slutade 0-2 till Nysätra, så ännu än visnt blev det.
Sen kom vi hem ganska sent så gjorde inget mera den dagen.

Fredag 13/8

Klev upp vid 9-tiden for och cyklade med Linnea medans hon sprang. Sen blev det att käka frukost och göra sig klar jag och mamma for utanför Lövånger någonstans och köpte en hundbur att ha i bilen med 2 dörrar. Så vi for hem och fikade lite sen for vi till Ånäset och gick med hundarna. Gjorde typ inget mera den dagen, visste inte ens om att det var fredag den 13. Märkte inte av någon otur heller, så det var skönt.

Lördag 14/8

Klev upp och duschade och for till Ånäset med mamma och Elin och gick med hundarna för att lära de. Gick riktigt bra tog drygt 30 min. fortare en dagen innan.

När jag kom hem så somnade jag vid tv och Elin fixade maten, hemmagjord pizza. Senpå kvällen åkte mamma och pappa på dans så jag och Elin var ensamma hemma vi kollade på tv, åt vattenmelon, kladdkaka och glass. Sen vid 1 kanske det var så la vi oss för att sova.

Vid 3-tiden på natten så knackade Linnea och Daniel på mitt fönster för att jag skulle öppna dörren tillde och Mikael som hade vart i Bjurholm.

Söndag 15/8

Idag så klev jag upp vid 9 käka frukost, efter det duschade jag och gjorde mig klar för att fara till Flarken på fotboll. Jag, mamma och Elin gick runt Flarken med hundarna så de skulle vara lugna under matchen, det var de verkligen. Nyästra vann med 3-1mot Ljusvattnet.

När vi kom hem så blev det korv och mos till middag,nu ligger jag i sängen och gör inte så mkt.

Hare bra,pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0