16 Augusti

Måndag 16/8

Klev upp efter 9 någongång idag.. Käkade frukost,sen har jag suttit vid datorn och kollat runt.

Har även hunnit gymma för ett tag sen och nu ligger jag i sängen och tar det lugnt och dricker vatten. Har tänkt lägga in bilder på bloggen men har inte tagit några nya bilder än, får försöka gå ut i det fina vädret och ta bilder kanske.. Måste plocka in hallon och röda vinbär innan de blir dåliga. Jag och Linnea har tänkt ta med bär till lägenheten och ha i frysen.

Kanske blir att gå en långpromenad med hundarna lite senare, så de får röra på sig oxå.

Igår så var hundarna hur snälla som helst när de följde med på matchen, blev verkligen nöjd så snälla de var.
Var även sjukt varmt igår så har fått världens fulaste bränna. Matchen igår mellan Nysätra och Ljusvattnet slutade med vinst 3-1.

Inte länge kvar till universitetet, är nervös.. Men har ju Linnea så känns ändå ganska lugnt.

Nu ska jag fortsätta dricka vatten,kanske gå och kolla om någon vill plocka hallon och vinbär med mig.. Anars får jag hitta på något annat.

Lite bilder:






Åhh, så små mina älsklingar Busan och Ditte har varit <3

Lite gamla bilder har som sagtinte tagit några nya än.

Pusshej!

//Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0