18 augusti

Onsdag

Mamma kom och väckte mig vid 11kanske det var,för att hundarna hade smittit ut så var tvungen att försöka få in de. Tog ett tag, men tillslut sprang Ditte in i hundgården, så nu är de där inne.

Har hunnit äta frukost och nu sitter jag är och skriver. Måste försöka fara ut och springa idag sen kanske köra lite styrka efter löppasset. Ska kolla om Linnea och Elin vill följa med. Ska ta ett distans pass idag tror jag, efter som jag mest kört intervaller.

Imorrn är det fotbollsträning som gäller hoppas de har några bra övningar som jag kan vara med på.

Får se vad dagen annars har att erbjuda.
Måste typ plocka in svarta vinbär annars kommer fåglarna att käka upp de. Då blir mamma inte så glad.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0